Kiemelt hírdetések

Tesco

CBA

Elégedettség mérés és vélemény kérés


Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Az alábbi szempontok mindegyikénél jelölje meg azt a számot, amely egyrészt a szempont fontosságát (1 - egyáltalán nem fontos, 6 - nagyon fontos), másrészt az Optisoft Nyrt-vel való elégedettségét (1 - egyáltalán nem elégedett, 6 - nagyon elégedett) jelzi.

  1. Elérhetőségünk (személyes telefon, e-mail stb.)
    Kérdés fontossága:   Elégedettség: 

  2. Munkatársaink felkészültsége, szakmai tudása
    Kérdés fontossága:   Elégedettség: 

  3. Ügyfélszolgálati munkatárs segítőkészsége, magatartása
    Kérdés fontossága:   Elégedettség: 

  4. Tájékoztatás mértékének megfelelősége
    Kérdés fontossága:   Elégedettség: 

  5. Internetes szolgáltatásaink, honlapunk, nyomtatványaink
    Kérdés fontossága:   Elégedettség: 

  6. Probléma esetén gyors, rugalmas ügyintézés
    Kérdés fontossága:   Elégedettség: 

  7. Termékkínálat
    Kérdés fontossága:   Elégedettség: 

  8. Kapcsolattartás folyamatossága
    Kérdés fontossága:   Elégedettség: 

  9. Ügyintézőnk szakmai felkészültsége
    Kérdés fontossága:   Elégedettség: 

Az Optisoft Nyrt.-vel való kapcsolatának összes területét értékelve jelölje meg azt a számot az alábbiakban, amelyik legjobban tükrözi általános elégedettségét!

Elégedettség: 

Írja meg véleményét, ötletét, amivel tovább emelhetnénk működésünk színvonalát:



A jelen kérdőív természetesen anonim.
Amennyiben konkrét kérdése vagy problémája van, kérjük, használja az Üzenjen nekünk funkciót!

Köszönjük együttműködését!

Optisoft Számítástechnikai, Pénztárszolgáltató, Könyvelő és Oktató Nyrt.