Gyakori kérdések és válaszok

Kérem kattintson, az Önt érdeklő kérdésre, és közvetlenül alatta megjelenik a rá adott válasz. Amennyiben itt nem találja meg kérdését, Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére a Kapcsolat menüpont alatt felsorolt elérhetőségeken.

Témakör csoportok:

Hogyan tudom meg aktuális utalvány egyenlegem?

  • Az ügyfélszolgálaton keresztül
  • Internetes lekérdezéssel, ahol azt is megtekintheti, hogy hol használta kártyáit.

Honnan tudom meg, hogy melyik boltban használhatom a kártyámat?

  • Az ügyfélszolgálaton keresztül
  • Internetes lekérdezéssel utalvány fajtánként az elfogadóhelyek menüpont alatt

Mi a teendő a kártya (utalvány) elvesztésekor?

  • A lehető legrövidebb időn belül tiltsa le kártyáját ügyfélszolgálatunkon keresztül. A bejelentésig a kártyát illetéktelenek is felhasználhatják, viszont a bejelentés után Önt kár nem érheti.
  • Új kártyát kell rendelnie telefonon, faxon, vagy Internet-en keresztül.

Partnereink:

Cégjegyzékszám: 01-10-045635
Bankszámlaszám: 10103379-85742500-01004002 (Budapest Bank)


Tel.: 06-1/814-9630
Adószám: 11525370-2-41
Ügyfélszolgálati iroda: 1025 Budapest, Nagybányai út 92.

Egyenleg lekérdezés
separator VÁLLALATUNKRÓL separator UTALVÁNYAINKRÓL separator DOKUMENTUMTÁR separator GYAKORI KÉRDÉSEK separator KAPCSOLAT separator

Optisoft Zrt.

Egy kis türelmet kérünk, amíg a kívánt tartalom betöltődik...

Optisoft Zrt.